Զամբյուղ

Զամբյուղը դատարկ է
Զամբյուղը դատարկ է։ Խնդրում ենք ավելացնել ապրանքներ։
- Ենթագումար 0
- Ապրանքի զեղչ 0
- Ընդհանուր գումար 0
- Գլխավոր
- Ապրանքի Վճարման և Վերադարձի պայմանները
Ապրանքի Վճարման և Վերադարձի պայմանները
1. Ապրանքի Վճարման Կարգը
Պատվերների Վճարումը կայքում https://rockfour.am/ ինտերնետ-խանութից կատարվում է Հայաստանի դրամով։ Վճարման համար կարելի է օգտագործել հետևյալ վճարման եղանակները.
• օնլայն բանկային քարտով;
• քարտով կազմակերպված pos-տերմինալով, պատվերը ստանալու դեպքում;
• կանխիկ դրամով, պատվերը ստանալու դեպքում;
• iDram վճարման համակարգով, պատվերը ստանալու դեպքում:
Ընտրել հարմար վճարման եղանակը կարող էք պատվերը գրանցելու ժամանակ։
Ուշադրություն՜ Պատվերի ամբողջական գումարը կազմվում է ապրանքների հավաքման և կշռման ժամանակ։ Այն կարող է փոխարինվել հավասարակշիռ նմանատիպ ապրանքներով, ապրանքների բացակայության ժամանակ։Ապրանքի արժեքը ներառում է ապրանքի փաթեթավորման և ընտրված առաքման տեսակի արժեքը։
Քարտով օնլայն վճարում
Վճարման ծառայությունը ինտերնետի միջոցով կատարվում է միջազգային վճարային համակարգերի (VISA, MasterCard) համաձայն՝ հետևելով վճարման կատարման անվտանգության և գաղտնիության սկզբունքներին, կիրառվում են ժամանակակից ստուգման, կոդավորման և տվյալների փոխանցման մեթոդներ փակ հաղորդակցման ալիքների միջոցով։
Միջոցների դուրսգրումը բանկային քարտից կատարվում է պատվերը ստանալուց հետո։ Մինչ այդ գումարը կսառեցվի հաշվին։
Քարտով վճարումը pos-տերմինալով պատվերի ստացման ժամանակ
Քարտով վճարումը pos-տերմինալով իրականացվում է «ԱԿԲԱ ԲԱՆԿ»ԲԲԸ-ի միջոցով։ Այնուհետև ընդունվում են VISA և MasterCard վճարային համակարգերի քարտերը։
Վճարել գնված ապրանքի համար կարող եք և pos-տերմինալով և առաքման առաքիչի միջոցով, ինչպես նաև պատվերը անձամբ վերցնելու ժամանակ։
Պատվերի Ստացումը կանխիկ Դրամով
Գնորդները կարող են վճարել կանխիկ դրամով առաքման ժամանակ, ինչպես նաև պատվերի անձամբ վերցնելու ժամանակ։ Վճարումը կատարվում է գնորդի կողմից պատվերի պարունակության ստուգումից հետո։
Վճարումը iDram Վճարային համակարգի միջոցով
Վճարումը iDram վճարային համակարգի միջոցով կատարվում է iDram ՓԲԸ-ի կողմից։ Պատվերի վճարումը կատարվում է QR-կոդով առաքման կամ պատվերը գնորդի կողմից ինքնուրույն վերցնելու ժամանակ։
• օնլայն բանկային քարտով;
• քարտով կազմակերպված pos-տերմինալով, պատվերը ստանալու դեպքում;
• կանխիկ դրամով, պատվերը ստանալու դեպքում;
• iDram վճարման համակարգով, պատվերը ստանալու դեպքում:
Ընտրել հարմար վճարման եղանակը կարող էք պատվերը գրանցելու ժամանակ։
Ուշադրություն՜ Պատվերի ամբողջական գումարը կազմվում է ապրանքների հավաքման և կշռման ժամանակ։ Այն կարող է փոխարինվել հավասարակշիռ նմանատիպ ապրանքներով, ապրանքների բացակայության ժամանակ։Ապրանքի արժեքը ներառում է ապրանքի փաթեթավորման և ընտրված առաքման տեսակի արժեքը։
Քարտով օնլայն վճարում
Վճարման ծառայությունը ինտերնետի միջոցով կատարվում է միջազգային վճարային համակարգերի (VISA, MasterCard) համաձայն՝ հետևելով վճարման կատարման անվտանգության և գաղտնիության սկզբունքներին, կիրառվում են ժամանակակից ստուգման, կոդավորման և տվյալների փոխանցման մեթոդներ փակ հաղորդակցման ալիքների միջոցով։
Միջոցների դուրսգրումը բանկային քարտից կատարվում է պատվերը ստանալուց հետո։ Մինչ այդ գումարը կսառեցվի հաշվին։
Քարտով վճարումը pos-տերմինալով պատվերի ստացման ժամանակ
Քարտով վճարումը pos-տերմինալով իրականացվում է «ԱԿԲԱ ԲԱՆԿ»ԲԲԸ-ի միջոցով։ Այնուհետև ընդունվում են VISA և MasterCard վճարային համակարգերի քարտերը։
Վճարել գնված ապրանքի համար կարող եք և pos-տերմինալով և առաքման առաքիչի միջոցով, ինչպես նաև պատվերը անձամբ վերցնելու ժամանակ։
Պատվերի Ստացումը կանխիկ Դրամով
Գնորդները կարող են վճարել կանխիկ դրամով առաքման ժամանակ, ինչպես նաև պատվերի անձամբ վերցնելու ժամանակ։ Վճարումը կատարվում է գնորդի կողմից պատվերի պարունակության ստուգումից հետո։
Վճարումը iDram Վճարային համակարգի միջոցով
Վճարումը iDram վճարային համակարգի միջոցով կատարվում է iDram ՓԲԸ-ի կողմից։ Պատվերի վճարումը կատարվում է QR-կոդով առաքման կամ պատվերը գնորդի կողմից ինքնուրույն վերցնելու ժամանակ։
2. Ապրանքների չեղարկման և վերադարձի կարգը
Ապրանքների չեղարկում
Պատվերի չեղարկումը հնարավոր է այն մինչև առաքման ծառայություն փոխանցելու պահը։ Չեղարկման համար պետք է զանգահարել +374 33 60 90 60 կամ նամակագրական կապ հաստատել օնլայն-խանութի մենեջերի հետ։
Պատվերը առաքիչին հանձնելուց հետո այն չի կարող չեղարկվել: Գնորդները կարող են հրաժարվել որոշ ապրանքներից պատվերը ստանալուց հետո, առաքիչը կվերահաշվարկի պատվերի ընդհանուր արժեքը, իսկ արժեքի տարբերությունը, եթե պատվերը վճարվել է առցանց, կվերադարձվի հաճախորդի քարտին: Եթե Գնորդը հրաժարվի ամբողջ պատվերից, ապա առաքման գինը կհանվի պատվերի գումարից:
Վերադարձի կարգը
Պարենային ապրանքները վերադարձի և փոխանակման ենթակա չեն վճարումից հետո։ Ապրանքներից հրաժարվել հնարավոր է պատվերի ստացման պահին, այդ մասին հայտնելով առաքիչին։ Առաքիչը վերահաշվարկից հետո կներկայցնի փաստացի վճարման ենթակակա գումարը։ Եթե պատվերը վճարվել է քարտով օնլայն, ապա բանկը «սառեցնում է» գումարը։ Վերջնական գումարի կտրոնը ստանալուց հետո, ինֆորմացիան փոխանցվում է բանկ և գումարի տարբերությունը ապաշրջափակվում է գնորդի հաշվին։
Ոչ պարենային ապրանքները վերադաձի ենթակա են գնումից հետո 14 օրվա ընթացքում։ Նման ապրանքների վերադարձը հնարավոր է ապրանքային սկզբնական տեսքի պահպանվածության, սպառողական հատկություների, կնիքների, գործարանային պիտակների, վճարման փաստաթղթի առկայության դեպքում։
Ապրանքի արժեքի վերադարձը կկատարվի նույն եղանակով, կանխիկ կամ անկանխիկ։
Պատվերների վերադարձի հետ կապված խնդիրների լուծման համար կարող եք կապվել ինտերնետ-խանութի մենեջերի հետ՝ +374 33 60 90 60, կամ նամակագրական կապ հաստատել mail@rockfour.am հասցեով։
Պատվերի չեղարկումը հնարավոր է այն մինչև առաքման ծառայություն փոխանցելու պահը։ Չեղարկման համար պետք է զանգահարել +374 33 60 90 60 կամ նամակագրական կապ հաստատել օնլայն-խանութի մենեջերի հետ։
Պատվերը առաքիչին հանձնելուց հետո այն չի կարող չեղարկվել: Գնորդները կարող են հրաժարվել որոշ ապրանքներից պատվերը ստանալուց հետո, առաքիչը կվերահաշվարկի պատվերի ընդհանուր արժեքը, իսկ արժեքի տարբերությունը, եթե պատվերը վճարվել է առցանց, կվերադարձվի հաճախորդի քարտին: Եթե Գնորդը հրաժարվի ամբողջ պատվերից, ապա առաքման գինը կհանվի պատվերի գումարից:
Վերադարձի կարգը
Պարենային ապրանքները վերադարձի և փոխանակման ենթակա չեն վճարումից հետո։ Ապրանքներից հրաժարվել հնարավոր է պատվերի ստացման պահին, այդ մասին հայտնելով առաքիչին։ Առաքիչը վերահաշվարկից հետո կներկայցնի փաստացի վճարման ենթակակա գումարը։ Եթե պատվերը վճարվել է քարտով օնլայն, ապա բանկը «սառեցնում է» գումարը։ Վերջնական գումարի կտրոնը ստանալուց հետո, ինֆորմացիան փոխանցվում է բանկ և գումարի տարբերությունը ապաշրջափակվում է գնորդի հաշվին։
Ոչ պարենային ապրանքները վերադաձի ենթակա են գնումից հետո 14 օրվա ընթացքում։ Նման ապրանքների վերադարձը հնարավոր է ապրանքային սկզբնական տեսքի պահպանվածության, սպառողական հատկություների, կնիքների, գործարանային պիտակների, վճարման փաստաթղթի առկայության դեպքում։
Ապրանքի արժեքի վերադարձը կկատարվի նույն եղանակով, կանխիկ կամ անկանխիկ։
Պատվերների վերադարձի հետ կապված խնդիրների լուծման համար կարող եք կապվել ինտերնետ-խանութի մենեջերի հետ՝ +374 33 60 90 60, կամ նամակագրական կապ հաստատել mail@rockfour.am հասցեով։